Головна » 2018 » Листопад » 30 » Сучасні підходи до реалізації завдань освітньої лінії БКДО «Дитина в сенсорно –пізнавальному просторі»
15:47
Сучасні підходи до реалізації завдань освітньої лінії БКДО «Дитина в сенсорно –пізнавальному просторі»

Сьогодні дошкільна освіта зорієнтована на особистість дитини та її пристосування до життя у сучасному світі.    Життєдіяльність дошкільнят у дошкільному закладі має організовуватись відповідно до їхніх двох важливих потреб – у грі та в товаристві однолітків. Щоб навчати дітей, педагогу потрібно самому  навчатися постійно, адже в освітньому просторі завжди з'являється щось цікаве і нове.

29.11.2018р. в ДНЗ №25 «Зірочка» педагогічна рада пройшла сучасно, креативно, цікаво. Проведення інтерактивного  Майстер - класу з проблеми «Сучасні  підходи до реалізації завдань освітньої  лінії БКДО «Дитина в сенсорно –пізнавальному просторі»: досвід, проблеми, перспектива» дали можливість вихователям випробувати на собі найкращі ігри, що розвивають логіко-математичну діяльність малюка. Учасники ознайомилися з дидактичними іграми: «Логічні блоки З.Дьєнеша», «Кольорові палички Дж. Кюїзенера», елементами розвивальних  ігор В.Воскобовича, показали сучасні дидактичні ігри за технологією М.Монтесорі, надали методичні рекомендації за технологією «Сендплей», показали роботу  з Лепбуком по закріпленню  отриманих знань з логіко-математичного розвитку, математичним планшетом (Геобордом), головоломками Танграму.  

Головне завдання вихователя – забезпечити умови для саморозвитку малюка, – це такий простір, в якому домінує ситуація розмірковування – допитливості, сумніву, пошуку. Щоб виховувати таку особистість, маємо розвивати в дитині логічне мислення, чітке, доказове мовлення, навчати її здійснювати розумові дії (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення). Для цього треба зробити розвивальне освітнє середовище. Над цим і працює педагогічний колектив ДНЗ №25 «Зірочка».

 

 

 

Переглядів: 31 | Додав: osvita-nizhyn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar