Головна » 2014 » Листопад » 21 » Науково-методичний семінар з проблеми «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин як дієвий засіб наукової роботи»
16:47
Науково-методичний семінар з проблеми «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин як дієвий засіб наукової роботи»

 На базі Ніжинської  ЗОШ І-ІІІ ст. №7 (директор Кутовець А.Ф.) відбувся науково-методичний семінар з проблеми «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин як дієвий засіб наукової роботи».  Відкрив його начальник управління освіти Ніжинської міської ради Крапив'янський С.М.,  який зупинився на  досягненнях освітян міста,  тісній співпраці  викладачів НДУ ім. М.Гоголя  і педагогів закладів освіти,   пошуку нових форм взаємодії з науковцями задля вдосконалення якості освіти. Відрадно, що саме Ніжину випала честь першими розпочати  презентацію майстер-класів дипломантів конкурсу. Користуючись тим, що захід проходить напередодні ювілейної дати – 25-річчя Конвенції «Про права дитини»,  зазначив, що освітяни міста намагаються реалізувати статті Конвенції  у повному обсязі і зустрічають ювілейну дату з вагомими творчими досягненнями.  

       Нікого не залишила байдужим презентація «Мій рідний край, моя земля» учня 2-А класу Германа Москаленка, який по-дитячому проникливо, але з почуттям високого патріотизму розповів про історію рідного міста, яка відкривається перед ним зі шкільних вікон.  

        У роботі семінару взяли участь та виступили  наукові співробітники  ІПООД НАПН України  – організатори Всеукраїнського  конкурсу «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин».  

      У   своєму інтерв'ю  «Конкурс «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин»:  здобутки і сподівання»  Лактіонова Г.М.,  старший науковий співробітник  ІПООД НАПН України, заступник голови  оргкомітету конкурсу,  зазначила: «Мета конкурсу «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин»,   проведення якого на початку 2014 р. було ініційоване Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України,  полягає у тому, щоб  об'єднати зусилля  педагогічних колективів і родин у створенні цілісного освітнього простору. Мова йде  саме про родину, а не тільки про батьків.  Серед багатьох змін, що відбуваються у сучасному світі, є суттєві зміни у структурі сім'ї і сімейних стосунках. Освітянам, на мій погляд, важливо враховувати те, що різні сім’ї потребують різного підходу. Безумовно, є батьки, яких треба вчити; є ті, яких доцільно активніше залучати до участі у навчально-виховному процесі;  існує нехай не велика, але реальна група батьків, у яких варто повчитися, які самі можуть навчати інших. І знову зазначу, що мова йде не тільки про батьків, але й про батьків батьків, тобто про бабусь і дідусів, членів родин.

               О.В. Москаленко, кандидат хімічних наук, доцент НДУ ім. М.Гоголя,  у своєму виступі  «Партнерство навчальних закладів і родин як дієвий засіб наукової роботи»  розкрив зміст роботи на кожному етапі діяльності та  підвів до висновку:  «Теорія без практики мертва, практика без теорії – сліпа».

       Актуальні проблеми «Аксіологічного підходу  родинного виховання у роботі сучасного вчителя» висвітлила у своєму виступі на семінарі Т.О. Шахрай, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник відділу виховних систем у педагогічній освіти ІПООД НАПН України, член оргкомітету конкурсу  «Разом!».

         Про роль фахових видань у поширенні передового педагогічного досвіду» розповіла  В.О.Снігульська., керівник проекту «Газета «Соціальний педагог», яка запросила освітян Ніжина до тісної співпраці.

         Занепокоєним сучасними проблемами дитинства  був виступ представника батьківської громадськості з м. Черкас, дипломанта конкурсу в номінації «Розвиваємо виховний потенціал родини» С.Ю.Радченка  з проблеми: «Ласкаво просимо до Країни Велетнів, або  «Дітям вхід ускладнений».  

         Презентована на семінарі вчителем –методистом  початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №7 В.М. Даценко, дипломантом Всеукраїнського конкурсу «Разом!»,  творча робота «Партнерство навчальних закладів і родин» переконливо свідчить про  вміння педагога   використати потенціал родини  для реалізації актуальних завдань якісної освіти та національного виховання школярів. Після проведеної зустрічі ми поспілкувалися з наймолодшим учасником семінару, учнем Віри Михайлівни,  Германом Москаленком, який на запитання «Чи подобається тобі у школі і чому?» відповів: «Так, тому що є гарний вчитель і гарні діти!» І це найвища оцінка вчителю. А ще подарунок – чудова пісня про вчителя, яку майстерно виконала її вихованка Валерія Падалка.

        У роботі семінару взяли участь  працівники методичного кабінету, вчителі-методисти початкових класів шкіл міста, які, розуміючи актуальність і важливість проблеми, що обговорювалася,  докладають значних зусиль до вдосконалення якості освіти через залучення творчого потенціалу родини, створення доброзичливого шкільного середовища, відкритого для всіх родин,  реалізуючи відомі слова В.Сухомлинського: «На моральному здоров׳ї сім׳ї базується  педагогічна мудрість школи». В дарунок гості отримали книгу про Ніжин, автором якої є вчитель ЗОШ І-ІІІст. №15 Л.Б. Петренко.

          Освітяни Ніжина, як зазначила завідувач  методичного кабінету управління освіти  Т.М. Левицька,  одностайно підтримали актуальність і важливість  започаткованого ІПООД НАПН України конкурсу «Разом! Партнерство навчальних закладів і родин»,  вірять в його незаперечний успіх і готові до тісної співпраці задля розквіту освіти Ніжина.

Переглядів: 548 | Додав: osvita-nizhyn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar