Методичні рекомендації:
Дорожня карта для батьків:
Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
- Аспекти організації інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
- Аутизм. Феномен маленького принца
- Гаврилов О.В. "Особливі діти в закладі і соціальному середовищі"
- "Дитина у світі тиші": порадник для батьків та педагогів
- Діти із синдромом Дауна: факти, навчання. допомога
- Інклюзивна модель навчання для дітей з особливими освітніми потребами
- Індивідуальна програма розвитку: методичні рекомендації
- Куди піти навчатись? (Перелік навчальних закладів для дітей з порушеннями слуху)
- "Любим дітям про все на світі": віршики для розумних пальчиків
- Методичні рекомендації щодо розвитку мовлення дітей з порушеннями слуху
- Методичні рекомендації: організація діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
- Методичні рекомендації: пальчикові ігри
- Організація психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів
- Особливості поведінкових розладів у дітей: агресія
- Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- Питання толерантності
- Питання ранньої діагностики мовленнєвих порушень у дітей раннього віку
- Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами
- Розвиток когнітивних умінь у дітей з порушеннями слуху
- Розробка індивідуальної програми розвитку
- Роль асистента вчителя в класах з інклюзивним навчанням
- Роль трудового навчання у житті дітей з порушеннями інтелекту
- Співробітництво - основа роботи з батьками в умовах психолого-медико-педагогічної консультації
- Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом
- Фільм "Особливі діти"
Спільне викладання в інклюзивному класі Завантажити файл
Індивідуальна програма розвитку Завантажити файл
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл Завантажити
Асистент учителя в інклюзивному класі Завантажити файл
Навчальний посібник «Школа для кожного» ЗАВАНТАЖИТИ
І.В.Луценко. Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: презентація
Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми, які мають порушення зору
Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають порушення слуху